صدا و سیما می خواهی چه را ثابت کنی


امروز ( یکشنبه پنجم مهر ) اخبار بیست و سی گزارشی از حواشی تجمع ضد انقلاب مقابل هتل احمدی نژاد در نیویورک را نشان داد که قابل تامل بود . جریان از این قرار بود که طبق عادت هر ساله شان آماده شعار دادن می شدند که مرد تقریبا جوان آمریکایی که از قضا یهودی هم بود با یک شلوارک و تی شرت و کولی از راه می رسد و شروع به صحبت با تجمع گران می کند .خیلی هم با حس صحبت می کرد و مشخص بود از ته دل می خواهد که آنان را متحول کند . حرف های جالبی هم می زد . مثلا می گفت : آیا احمدی نژاد هیتلر است یا بوش و اوباما . بیچاره البته نمی دانست مشکل این جماعت این ها نیست و این ها همه ویترین است . دوربین صدا و سیما هم که رفته بود آنجا تا شاید دری به تخته بخورد و یک حاشیه ی باحال بدست بیاورد , خوش بحالش شد و خلاصه به طور کامل صحبت های  این آمریکایی اهل دل را ضبط کرد و برای ایران فرستاد . دو نکته اما قابل تامل است از این قضیه ...

اول اینکه چرا آقایان در صدا و سیما گزارش را چند روز بعد پخش کردند . به ذهن ناقص اینجانب دو دلیل می رسد . نخست اینکه در این چند روز آنقدر اخبار دو آتیشه و باحال و حاشیه های پر رنگ تر از خبر داشتند که با خود احتمالا گفته اند این خبر در بقیه ی اخبار غرق خواهد شد و مخاطب توجه چندانی به آن نمی کند و دوم آنکه احتمالا رفقای ما در این چند روز در صدا و یما در حال بحث بودند که آیا گزارش پخش شود یا خیر و در اصطلاح بزرگان در حال مصلحت سنجی بودند !!! . و اما دلیل دوم هم این که این حاشیه را بگذاریم برای چند روز بعد که روزگار کسادی است . اما نکته ی دوم که بسیار بسیار قابل تامل و تفکر است قسمت پایانی گزارش می باشد که فقط بیست و سی آن را پخش کرد . قضیه از این قرار بود که ضد انقلاب معترض به جمهوری اسلامی شروع به مستفیظ کردن خبرنگار صدا و سیما کردند و در واقع شروع به مستفیظ کردن دکتر ما کردند . و آنچه که عقده در دل داشتند از فحش های مختلف و به اعتقاد رفقای صدا و سیمایی قابل پخش نسبت به یار دیرین و فقط دیرین ما کردند . از بی شرف گرفته تا ... . اما نکته ی قابل تامل در این قسمت و پیرامون اقدام صدا و سیما در پخش فحش ها این است که آیا برای نشان دادن کینه ی ضد انقلاب خارج نشین واقعا ما نیاز داریم به پخش این فحش ها به مقاماتمان و صد و البته رهبری مظلوم . آیا مثلا بدون پخش این فحش ها ملت ما نمی دانست آن ها نسبت به ایران وایرانی کینه دارند . به صدا و سیما می گویم : می دانی من کینه ی آن ها را از کجا فهمیدم ؟ نه از فحش های آنان به دکتر و رهبر بلکه از عکسی که آن مرد با افتخار بالا سرش گرفته بود . عکس ,عکس مسعود خان رجوی بود . من از آن عکس متوجه عمق کینه ی آنان نسبت به ایران و اسلام شدم .... .

این گزارش البته آنجایش جالب بود که پیرمردی را نشان داد با کاغذی که شعاری به زبان انگلیسی رویش نوشته شده بود و عکاسی می خواست از او عکس بگیرد . معلوم نبود چقدر بهش  داده بودند . بی سواد بود دیگر و نمی دانست مقوا را کدام طرفی بگیرد . چند بار مقوا را برعکس گرفت تا آخر شخصی مقوا را برایش درست کرد . شبیه این اتفاق پارسال هم اتفاق افتاد و اتوبوس مدرسه ای که قرار بود بقچه ها را از مدرسه به خانشان برساند گویا تصمیم گرفت  سر راه توقفی مقابل هتل احمدی نژاد داشته باشد و احیانا تجمعی هم بکند . نکته ی جالبش آنجا بود که در وسط این دانش آموزان که در حال ورجه وورجه با هم بودند کسی کاغذی را چسبانده بود که رویش نوشته شده بود : مرگ بر اسرائیل .

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۱۰ جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://salehat.ir/


پاسخ حضرت مهدی به 10 سؤال در سال 1372 - رهبری آیت الله خامنه ای مورد عنایت ما بود

آیا حضرت مهدی سربازان خود را از نسل جمهوری اسلامی انتخاب می کند ؟ جواب داد : بله .آیا انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای مورد عنایت شما بود ؟ فرمودند بله مورد عنایت من بود .
+ فایل صوتی

http://salehat.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد