نظر جالب یک خواننده وبلاگ

امروز یک سر به blogsky زدم ببینم نظر جدید هست یا خیر با یک نظر جالب که برای مطلب "پرونده ای برای عزت الله سحابی" بود روبه رو شدم و چون احساس کردم از روی خلوص نیت هست کپیش کردم تا رفقا هم بخونندش. 

::متن نظر:: 

 

بد نیست در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی نقبی به اندیشه های اون بزرگوار بزنیم، شاید راهگشا باشه البته برای دلی که مریض نباشه.
شنیدم که در تایید مهندس موسوی امام فرموده ایشان به قیامت اعتقاد دارید و این کلام در مقابل کسانی گفته شده که مندس موسوی رو متهم به چپ بودن یا مصدقی بودن کردند، که البته از نظر من هر دوی ایناها عیبی ندارن ولی احتمالا برای قشریون و متحجرین عیب خیلی بزرگی محسوب میشه.
در وهله اول این کلام یعنی تایید اسلام مهندس موسوی از جانب مرجع بزرگ شیعه
این جالبه که اکثر زعمای قوم متحجر در این لایه بیرونی باقی موندن و کسی فکر دیگه ای نکرد.
گذشت و گذشت تا رسیدیم به امروز، که میبینیم افراد کشته میشن، به زندان میفتن و ...
و همه اینها به اسم اسلام انجام میشه، اسلامی که اصولش توحید و معاد و نبوته
در عین حال ما اعتقاد کسانی که به قیامت اعتقاد دارن در اعمال و رفتارشون همیشه سعی میکنن حق رو مراعات و حدیث داریم که حق رو بر اساس افراد نسنجیم
و امروز ثابت شده که بصیرت قلابی سبب ایجاد فتنه رمالی و جریان انحرافی میشه!
بصیر واقعیه کسیه که خدا رو ناظر بر اعمالش در همه حال بدونه و بتونه خدا رو همه جا ببینه، به گفته پیر سفر کرده، عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنید
جالبه، همه اینها بر میگرده به معتقد بودن یا نبودن به قیامت!
امام خمینی سالها پیش بصیرت واقعی رو در مورد مهندس موسوی تشخیص و در مورد ایشان گفت که او به قیامت اعتقاد دارد
و همین قضیه باعث حق جو بودن ایشون شده
اگر حضرتعالی و امثال شما ذره اعتقاد به قیامت داشتید، اینجوری عاقبت خودتونو فدای مصالح دنیوی یکی دیگه نمیکردید و حداقل ذره ای حق مدارتر میبودید.
جناب من فکر میکردم درون بلاگ اسکای از وجود امثال شما خبری نیست، امروز فهمیدم که زهی خیال باطل. 

 

اما در اسرع وقت پاسخ این نظر رو تنظیم می کنم و در وبلاگ قرار می دم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد