سبز سبز سبز

یک نظر جالب دیگه از یک خواننده وبلاگ با عنوان سبز  

 جواب سوالاتتان:
چرا شما وقتی امریکا به افغنستان حمله میکنه از امریکا انتقاد میکنی؟لابد طرفدار طالبان هستی؟
چرا وقتی که حزب الله در جنگ پیروز میشود وزنهای لبنانی با تکپوش در میان خیابان  میرقصد سید حسن نصرالله و شما حزب االه هاهیچ واکنشی نشان نمی دهی؟ (چون انجا لبنان است)فرض بر این که بنر امام حسین را اتش زدند؟البته فرض ،که نزدند!کشتن 8 نفر به گزارش از پرس تیوی در  روز عاشورا روز حرام گناه نبود؟بقول شما اینها یهودی بودند اینها بهایی بودند،ایا هرکس که اعتراضی داشت را باید کشت یا باید دستگیر کرد  دادگاه تشکیل داد ،اگر مجرم بود مسئله ای نیست اعدام کرد،،نه اینکهمردم را به بهانه اعتراض و اغتشاش کشت،
و در پایان یک  توصیه بیاید از دین استفاده ی ایزاری نکنیم،ملت بحرین را کشتند اعتراض کنیم اما 1000نفر از مردم سوریه را بکشند دم برنیاوریم!
بیاید دین را از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم،نه اینکه از سیاستمان جدا کنیم،از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم


و اما پاسخ بنده:

ببین برادر عزیز من که نمی گم هر کی اعتراض داره بی دینه! اما هر کی در روز عاشورا اغتشاش کرد واضحه که بی دینه. یکی از رفقای داداش ما هم عاشورا رفته بود اعتراض کنه اما وقتی دیده بود کف و سوت زدند برگشت. من خودم با چشم هام دیدم بنر نیم سوخته امام حسین رو . هر کس حق اعتراض به نتیجه انتخابات را داره اما هیچ کس حق آتش زدن شهر رو که نداره. خودت اگه دقت کرده باشی میبینی که ابتدا با شعار ::رای من کجاست:: شروع شد اما انتها به چیز دیگری ختم شد. البته آمارت راجع به پرس تی وی غلطه چون اونطور که من می دانم ۲ نفر آمار کشته شدگان در عاشورا بود. بد نیست فیلم پرس تی وی رو آپلود کنی و لینکشرو برای من هم بزاری تا با هم بررسی کنیم. اما اون دونفر رو هم کسان دیگه ای کشتند. من خودم روز عاشورا با دقت دیدم که نیروی انتظامی ازصلاح استفاده نکرد. البته در اظهارات مدحی اعلام شد که ترور خواهرزاده موسوی کار کی بوده. انقدر این مساله واضحه که نیاز به استدلال نداره. اما کاش شبکه ::اخبار سوریه:: رو هم نگاه می کردی و خیلی چیزها دستت می آمد. برای قضاوت باید هر دو طرف رو ببینی هم بی بی سی رو ببین هم الاخبار سوری.
و این که حرف درستی زدی:  باید دین را از بازیهای سیاسیمان جدا کنیم،نه اینکه از سیاستمان جدا کنیم 

راستی انتقاد از آمریکا معناش حمایت طالبانه؟ وقتی طالبان در افغانستان قدرت رو به طور کامل در دست گرفت و دولت تشکیل داد و هنوز دنیا از آن روی سکه طالبان خبر دار نشده بود تمام دنیا به جز دو کشور ابراز خوشحالی کردند. روسیه چون طالبان آنها را از افغانستان بیرون کرده بودند و ایران . در آن هنگام رهبر انقلاب اعلام کرد عده ای به اسم اسلام در حال ترویج افراط گری هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد