Imam Hussain Billbords in London

اگر حسین یکی از ما بود، علم و بیرق او را و یادبودش را در هر نقطه از زمین برپا می کردیم و تمام مردمان را به مسیحیت دعوت می کردیم
 
پژوهشگر مسیحی - آنتونیو بارا



اگر حسین برای ارضای خواسته های دنیوی خویش جنگیده بود، من نمی فهمم چرا خواهر، همسر و فرزندانش را همراه خود برد. این دلالت دارد بر اینکه او فقط برای اسلام فداکاری نمود
 
چالز دیکنز - رمان نویس انگلیسی



پیروزی حسین، با آنکه در اقلیت بود، مرا شگفت زده نموده است



پیشرفت اسلام، متکی به شمشیر نبوده بلکه به فداکاری والای حسین بدست آمد. من از حسین یاد گرفتم چطور پیروز شوم در حالیکه مظلوم و ستمدیده هستم
گاندی

نظرات 1 + ارسال نظر
SFSajedi یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

خیلی خوشم اومد!
تا حالا نشنیده بودم و فکر نمی کردم که ....

سلام.
ما هم خیلی خوشمون اومد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد